Tap to unmute

Królowie Żyta Sezon 3 odcinek 16 I ZAPOWIEDŹ I Kabaret Malina

Udostępnij
Umieść na stronie

Komentarze • 55

  • Koprolity
    Koprolity 4 miesięcy temu +16

    Niedługo nawet rolnicy będą swoją pracę wykonywać zdalnie.

    • Lukagr
      Lukagr 4 miesięcy temu +5

      Ta w farming simulator

  • Dzidek
    Dzidek 4 miesięcy temu +4

    Oczekujemy z niecierpliwością ✌️🍻

  • Luzak
    Luzak 4 miesięcy temu +3

    juz czekam z niecierpliwoscią!!

  • EL ZŁoMERo
    EL ZŁoMERo 4 miesięcy temu +164

    Ten Raptus tak w tej produkcji potrzebny jak kur...ie stringi

    • We Are Motörhead
      We Are Motörhead 4 miesięcy temu +1

      Lgną jak pszczoły do miodu.

    • Kacperski
      Kacperski 4 miesięcy temu +2

      Byłem pewien, że nie wróci po tym jak Adam mu kota wsadził do budy a na koniec powiedział, że jest dziadem... ale widać honorem się nie utrzyma.

    • Marek Krepa
      Marek Krepa 4 miesięcy temu +3

      Zawsze jakis kondon musi byc. Wczesniej niedonoszeni kazek kaszub i dzołker, teraz to cos. Dodam ze views coraz mniej. Jak sie pojawi wazup albo inne GMO to przestaje oglądać

    • Peres
      Peres 4 miesięcy temu +1

      Ale was dupa piecze, że Raptus z nimi współpracuje. Chłop robi dobrą robotę a wam kurwa nigdy nic nie pasuje.

    • PKP Intercity
      PKP Intercity 4 miesięcy temu +3

      Dokładnie mam nadzieje że ktoś zwróci uwage na ten kom i więcej się tam ten typ nie pojawi

  • Wojbor
    Wojbor 4 miesięcy temu +4

    Szykuję się dobry odcinek 💪💪

  • TOMMY92
    TOMMY92 4 miesięcy temu +5

    Ale będą Jajca ,byle do soboty
    Pozdro dla całej ekipy!

  • głos transportu w twoim domu pawel

    Ten pajac tam potrzebny ludzie ,jusz koniec królów żyta porażka

  • Mateusz Kaniewski
    Mateusz Kaniewski 4 miesięcy temu +3

    Raptus to niech zacznie manem jezdzic a nie volvem skoro ma na chlodni mana naklejke

  • Olszyc 777
    Olszyc 777 4 miesięcy temu +5

    Panowie wszystko ładnie pięknie, ale po jaki kij wam te gwiazdeczki z internetu jeszcze Kołodziejczaka zaprosicie 🤦‍♂️😓. Ps męskiego koloru zestawu nie było 🤣🤣🤣?

  • daro87 hehe
    daro87 hehe 4 miesięcy temu

    Zapowiada się zacnie ;)

  • Explorer
    Explorer 4 miesięcy temu +1

    Adam i Wielkopolski to czarne konie turnieju😎😎😎👍👍👍

  • Tanganika Wałbrzych
    Tanganika Wałbrzych 4 miesięcy temu +2

    Będzie się działo

  • Furmann NO
    Furmann NO 4 miesięcy temu

    W końcu 👌👍💪

  • Seba Skitek
    Seba Skitek 4 miesięcy temu

    Nowy ocynk jest

  • Lukasz W
    Lukasz W 4 miesięcy temu

    Co za kooperacja.

  • Mateusz Ciszewski
    Mateusz Ciszewski 4 miesięcy temu

    To jest tak jak raptus z brabi robi widły. HWDPE

  • born2road
    born2road 3 miesięcy temu

    Dajcie ten odcinek bez blokady wiekowej bo jest tylko powyżej 18 lat

  • Marcin De
    Marcin De 4 miesięcy temu

    Wózkiem po polu :)

  • Hejka Lenka
    Hejka Lenka 4 miesięcy temu

    Adam mechanik może pozdrowić Mikołaj Błaszczyka z Kościerzyna i Zbigniew Błaszczyka z Kościerzyna i Stefana Pawlaka z Inczewa

  • glusz ek
    glusz ek 4 miesięcy temu +4

    Sorry panowie, ale jeśli ten pajac z tego różowego straganu znów będzie występować to ja tego już nie obejrzę.

  • Micho Micho
    Micho Micho 4 miesięcy temu +1

    Przestańcie ludzie. Może i Raptus tam nie wkomponował się idealnie ale nie ma tragedii. Poza tym jest raz na dłuższy czas na odcinku i to też mało.

  • Radek Lewandowski
    Radek Lewandowski 4 miesięcy temu

    Hahhaa adam online buahahaha dawaj mnje to

  • Cezary Sierzpak
    Cezary Sierzpak 4 miesięcy temu

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • krowa230 gaming
    krowa230 gaming 4 miesięcy temu

    idole pozdrowią??
    😏

  • loleqxdd332
    loleqxdd332 4 miesięcy temu +4

    Znów ten raptys boshe

  • Sobol97
    Sobol97 4 miesięcy temu

    Roman ratuj Polskę!

  • Nostalgia
    Nostalgia 4 miesięcy temu

    Beda jaja

  • Kubaa_1_9_9_8
    Kubaa_1_9_9_8 4 miesięcy temu +1

    Raptus to już tym ryjem na siłę się wszędzie już pcha.

  • jars
    jars 4 miesięcy temu +1

    Dziadostwo.

  • look
    look 4 miesięcy temu +1

    Zmieńcie tego rektora bo jęczy jak by mu się coś chciało i się tego nie da słuchać albo przynajmniej niech normalnie mówi.

    • janosik
      janosik 4 miesięcy temu +1

      Lektor jest ok, nic nie zmieniać

    • Dorota Czerwińskia Rosińska
      Dorota Czerwińskia Rosińska 4 miesięcy temu +6

      Zmień sobie kanał jak Ci sie nie podoba

    • MrAdhock
      MrAdhock 4 miesięcy temu +7

      Nie wyobrażam sobie żeby miał być inny lektor, to by nie było to samo.

    • dragonmt852
      dragonmt852 4 miesięcy temu +7

      Mi sie lektor bardzo podoba ;)